18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

26.9.2017 17:00 - Běh s děkanem

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Předměty

Související stránky

Ident Titulek Garant
2MO338
Branding a (Re)Positioning v mezinárodním marketinguIng. Petr Král, Ph.D.
MO_924
Corporate Governancedoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO424
Corporate Governance - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO343
Čínský zahraniční obchod a investiceIng. Radek Čajka, Ph.D.
2MO402
Finanční řízení v mezinárodním podnikánídoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO642
Finanční řízení v mezinárodním podnikání - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO522
Finanční strategie v mezinárodním podnikánídoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO439
Globální finance - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO427
Globální marketing - nové trendy - anglickydoc. Ing. Anna Klosová, CSc.
2MO321
Interkulturní management - francouzskyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO440
Marketing luxusních výrobků - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
MO_922
Metodologie vědy - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
MO_901
Mezinárodní ekonomické vztahydoc. Ing. Václav Petříček, CSc.
MO_961
Mezinárodní ekonomické vztahy - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
MO_920
Mezinárodní finanční trhy - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO428
Mezinárodní fúze a akvizice - anglickydoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
2MO434
Mezinárodní komunikační strategie značek - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO521
Mezinárodní marketingprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO401
Mezinárodní marketingprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO448
Mezinárodní marketing CEMS - anglickyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO431
Mezinárodní marketing CEMS - anglickyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO432
Mezinárodní marketing pro zahraniční studenty - anglickyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO403
Mezinárodní marketingová komunikaceIng. Petr Král, Ph.D.
2MO506
Mezinárodní marketingová komunikace - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO301
Mezinárodní obchoddoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO523
Mezinárodní obchoddoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO351
Mezinárodní obchod - anglickydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO646
Mezinárodní obchod pro výměnné studentydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO337
Mezinárodní obchod pro výměnné studentydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO643
Mezinárodní obchodní jednání - anglickydoc. Ing. Miroslava Zamykalová, CSc.
2MO303
Mezinárodní obchodní jednání a protokoldoc. Ing. Miroslava Zamykalová, CSc.
2MO645
Mezinárodní obchodní jednání a protokol - anglickydoc. Ing. Miroslava Zamykalová, CSc.
2MO345
Mezinárodní obchodní jednání s důrazem na Čínu - anglickyIng. Vít Hinčica, Ph.D.
2MO302
Mezinárodní obchodní operacedoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MO352
Mezinárodní obchodní operace - anglickydoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MO644
Mezinárodní obchodní operace - anglickydoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MO251
Mezinárodní obchodní operace - anglickydoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MO362
Mezinárodní obchodní operace - pro výměnné studentydoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MOQ01
Mezinárodní podnikání - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO341
Mezinárodní přeprava a zasílatelství - anglickyIng. Vít Hinčica, Ph.D.
MO_912
Nové vývojové trendy v mezinárodní logisticedoc. Ing. Alexej Sato, CSc.
2MO647
Podnikání na ruském trhu - anglickyIng. Ilya Bolotov, MBA, Ph.D.
2MO252
Podnikání na vybraných světových trzích - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO332
Podnikání v Rusku - anglickydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO500
Podnikový projektIng. Petr Král, Ph.D.
2MO433
Principy investování a analýzy rizika - anglickydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO445
Produktový management - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO326
Protokol a společenská etiketa - francouzskyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO437
Strategické aliance, fúze a akvizice v mezinárodním podnikánídoc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
MO_907
Strategické řízení značky - anglickyprof. Ing. Hana Machková, CSc.
2MO336
Strategie mezinárodního vyjednávání - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.
2MO253
Supply Chain Management - anglickyIng. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
2MO342
Zahraniční ekonomické vztahy Číny a Taiwanu - anglickydoc. Ing. Ludmila Štěrbová, CSc.
2MO339
Základy marketingového výzkumu - anglickyIng. Petr Král, Ph.D.